Akcja serwisowa BMW EGR to przykład priorytetowego traktowania kwestii bezpieczeństwa klientów i pasażerów przez koncern motoryzacyjny, objętych jest nią ponad dziewiętnaście tysięcy samochodów zarejestrowanych w naszym kraju. Akcje naprawcze zdarzają się u największych producentów aut i motocykli, stopień profesjonalizmu marki, należy oceniać po jakości organizacji całego przedsięwzięcia i szybkości dostarczania powiadomień do właścicieli. Otwarta akcja serwisowa BMW EGR dociera nie tylko do aut kupionych w krajowych salonach, ale też z drugiej ręki czy rynków zagranicznych, kontakt z dealerem serwisowym wskaże nam na ewentualne zaległości w obszarze akcji naprawczych. Podwyższenie poziomu bezpieczeństwa w pojeździe, wyższy komfort jazdy oraz darmowa kontrola stanu technicznego i bezpłatna wymiana części to zalety akcji technicznych, przeprowadzanych przez największe marki. Wyróżniony niemiecki producent wprowadził na rynek dostateczną ilość części zamiennych stąd tak szybkie realizacje.